Saturday, December 12, 2009

Bz time

Dua tiga hari ni x sempt nk jenguk blog... nk post apa2 lg la. penat sgt rasanya... penat wat jadual belum hilang dh tambah ngan marking paper. hari ni pulun hantar skrip .... w/pun bz pump kena buat x boleh ponteng and ingt konsep kosongkan breast ganti susu, kosongkn lagi, tambh lebih lagi. Time meeting marking paper 3 hari tu aku dah sempurnakan sesi pumping ku 3 kali setiap hari. satu tangan menanda satu lagi press pump. siap bawak air panas untuk basuh pam. x sia2 aku beli used pump avent manual hari tu. ada power supply kat tempt aku dok tu tp takut ganggu pulak sebab spectra aku bunyi.. yg tahu aku pump susu pun dua rakan yg dok seline ngan aku. memang aku dah plan dok jauh sikit ambik tempt paling hujung. untungnya bilik tu besar kerusi pun besar tambh ngan script yg bertimbun2 org x perasan sgt kot. so dapt la 3 botol utk bekalan danial esoknya. skrg pun sambil marking sambil pam..

0 comments:

Post a Comment