Friday, August 7, 2009

Sedapnya durian

6 Julai 09 Satu2nya buah favourite aku dan husband... Durian! Even tempoyak pun sedap sebb dibuat drpd durian apalagi kalau dibuatnya pengat durian or santan durian. Itu la dugaan yang paling besar masa aku berpantang. Mak ada la bagi aku makan 2 ulas kut panas baby kan makan banyk, tapi aku nak makan 2 biji bukan 2 ulas. Tension sangat bila tgk buah durian tu tergolek2 kat dapur. Sedap betul tengok diaorg makan santan durian tu.... Mmmm sedihnya tak dapat makan cuma dapat tengok orang makan! Tengok orang lain minum sirap sejuk pun aku boleh tahan lagi. Itu la sepatutnya bila nak pregnant dulu aku x sepatutnya fikirkan nak buat jadual x leh beranak bulan 12, tapi aku mesti fikir tak boleh beranak time musim durian. Aku nk makan banyak la buah durian bila aku dah habis pantang nanti. Eh, boleh gemuk ke kalau makan durian banyak? Tapi aku pernah dengar durian tinggi kolestrol ye? Kolestrol tu apa yekk....?

0 comments:

Post a Comment