Friday, August 7, 2009

Hari sukan Awish

3 Julai 2009 (Hari ke-13) Sekarang berat aku dah 59 kg. Sama ngan berat sebelum pregnant dulu. tapi kalau boleh nak turunkan lagi. Yela time berpantang cam ni la boleh nak usaha utk kurangkan lagi berat badan. yang susah nak maintainkan nanti. Masa pregnant paling tinggi berat aku 68 kg. Boleh ke aku turunkan lagi berat ni.... 4 Julai 09 Hari ni ada temasya sukan kat sekolah tadika Darwish. Sedih gak tak boleh gi tengok Darwish bersukan. Tapi ada berita terkini daripada papa dari semasa ke semasa. Bila Darwish dah habis satu acara papa call bagitau. Pun dah pesan pada papa ambik gambar dan video banyak2. Dalam game berpasukan, group Darwish menang 3 game tmpat pertama, 1 game tempat ke3. Acara tiup belon mest Darwish kalah sebab dia tak pandai tiup belon. Tapi papa kata Ilham menang tempat ke 2 tiup belon. Memang patut pun. macam tahun lepas jugak Darwish lari dalam acara lumba lari sambil tengok orang lain. Anyway aku harap dia happy dalam involve dalam temasya sukan tu. Lagipun dah bayar RM 50 kan untuk hari ni thats why aku mintak jugak husband bawak darwish gi sukan.

0 comments:

Post a Comment