Friday, August 7, 2009

Ceritaku

21Julai 09 Genap sebulan Danial hari ni. Macam2 feel dah dia tunjuk. Tak nak dok bawah nak tido atas pangku. Hari ni nenek dah sumbatkan Danial dalam buaian. Hajat hati tak nak guna buaian sebab rumah aku kecik je. Tapi kalau memang dia tak boleh tido kat bawah nak buat camana nanti kang tak leh wat keja plak aku. Besok my hubby and Darwish balik ke Trg. 25 Julai 09 nanti kami akan adakan majlis aqiqah Danial. Rindunya nak bermanja2 ngan husband. Darwish biasa la buat x kisah je kalau jumpa ummi dan adik2nya. Sangat tak kisah. Yang dia kisah kan kalau Acu or Nain hilang. Mmmm pening jugak fikirkan anak bujang ku ini yang suka habiskan masa dengan komputer, games, toys transformernya and cars sana sini. Dan dari detik ini aku kena fikirkan lots of things untuk bina dan kukuhkan institusi keluargaku. Kena kukuhkan disiplin bukan anak je ummi dan papanya sekali. Rindu jugak nak tengok rumah kat KL nun. Camana dah jadinya sebab aku memang maklum dengan Darwish yang suka sepahkan toys nya. Oh ya Ahad yang lalu kami dah tumpangkan Darwish kat rumah Kak Linda. Thank you so much my dear friend sebb sudi jaga anakku. Maaf banyak2 kalau dia menyusahkan hari Kak Linda. Tapi mendengar cerita kak linda tentang diaorang seronok pulak. Rindu jugak nak jumpa kawan2... Ye la dah lama tak bergosipkan! Sekarang berat aku dah 56... mmm susah gak nak turunkan lagi ni. Camana yek?

0 comments:

Post a Comment