Wednesday, October 19, 2011

Hari ke 3 tanpanya...

Hari pertama... memang rasa rindu pada husbd yg tiada. masuk hari ke 2 dan seterusnya hidupku jd kelam kabut. Air pulak x de. Sorry sgt2 pada alang, pak lang dan ce de sebb melibtkan korang. T pk syukur sgt mak dtg teman kalau x memang kalut yg amat. Hbs duit 20-30 rggt dok wat beli air mineral. Terasa bila husbd x de kena buang sampah, angkat air yg berat tu naik atas huhu... Hari pertama masih blh antar anak2 gi ngaji hari kedua da. Seterusnya ku cutikan merema waaaa
Harap sgt pada hubby after ths pls avoid any course or outstation... Tgg la anak2 u dah besar panjng dulu. As a bf mom, As a mom of 4 children ths is a first time husbd gi outstation memang jadual lari... Tu pun masak dh tempah orang. Pls my dear, ku rasa husbnd pun tau kan camana kelam kabut jg anak 4 orng. Sabty lepas baru mintak papanya jg anak 4 ni 4 jam papa dah bising2 mintak ummi balik cpt. ni kan lagi u tinggalkn I 4 hari my dear... PlS thnk about it before u outstation. Ok I understand all about work but we have not enough preparation for that.
Masalahnya... Kelam kabut ni tak membuatkn ku kurus pulak huhu...
Anyway tq so much to nenek, atakkkk, cede, alang n pak lang... Nain also huhu



posted from Bloggeroid

0 comments:

Post a Comment