Tuesday, November 25, 2008

Sabah

19-22 Nov kami berenam dan 3 children dah selmt holidy kat Kota Kinabalu. Stay kat Tune hotel kecik tp berbaloi la dgn harga dan kitaorg pun bknnya lepak kat bilik. balik utk tido je... tapi kalau anak dh bertambh nant x blh la stay kat sini lagi x muat. Kos flight (mas) utk 9 org tu rm240x8 + rm222. kos utk hotel 150 satu bilik. kos utk duit minyk, sewa unser (700), mkn2, tiket2 masuk tempt lawat, sewa bot (150) berjumlh dlm rm1500. x bnyk shoping pun cuma beli kuih cincin, keychain skit, tshirt kids, gelang2 skit, butg bj melayu. kristl ngn pearl x beli pun beli kt gm je lg baik. x bnyk tempt pegi hr ke2 gi air pans poring tp hujn ada ank2 so x dpt mand. cuma beli skit souvnier. sempt g kinabalu park sejukkkk hujan gak so x blh nak msk kat taman bunga. perjlnan ambk masa bnyk gak sebb hujan dan jln bengkang bengkok. hari ke3 best skit, pegi pulau. ambik satu boat utk kitaorg dan pegi ke pulau manukan. seronk betul dpt snorkling hilang mual2 semua. x sangka kat bwh tempt berpijk tu ada bnyk ikan. cantik2 dan ada yg besar. sempt gak g pasar philipines 2 kali. last day cuma g kat pusat kraf dan pasar beli buah pelam. sebelm blk kitaorg sempt lagi g muzium sabah dan pegi mengurut. best tapi aku pregnt cuma urut2 kat bahu je... trip kali ni ok jugak la bestny... teringin nak g labuan plak

4 comments:

cik aa said...

bestnyer jaln2 cuti2 sek..aku tak sampai lagi sana..bila lah agaknyer..ingat tak lagi aku?

Atakanna said...

best nye jejalan.aku cuti nih pi genting highland.then tdo plak kat bukit merah lake town resort.best gak arr.aku actually on d way nak balik kpala batas umah mak mertua.dok sini aku pi plak pantai merdeka.pi lagi mandi air panas ulu legong.best btul aku bcuti kali nih.esok x tau nak pi mana lagi.jumaat nak brangkat balik kuantan dah...
Sabah??aku dah sampai sana masa aku keja petronas dulu.best ooo...satu sabah aku pusingpaling best dpt rafting kat sungai padas!naik ketapi buruk kat beauford.tak pi tengok probiscus monkey ker??ala..monkey idung besar tuh.aku shopping saja dah abih seribu!kahkahkah!

a_Jay said...

aku benci le mek na nihhh...suke cite psl die lebih2...spoil mood cuti org je hehehe..kawan2, lain kali kite mesti gi tempat yg sure mek na ni tak leh challenge kite - kubur! hahaha

p/s: Neng, best tgk gmbr family ko!Tetiba rase rindu kat korang...

NAI said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment