Saturday, February 27, 2016

London - Part 2

Agak tidak begitu bermasa untuk update lagi percutian kami ke London. Tapi kerana sayangkan gambar2 yg diambil terpaksa juga curi2 masa sambil BF baby utk update my blog.

Percutian yg diatur oleh Mayflower ini membolehkan kami merasai pengalaman stay di hotel London . Biasanya yg bercuti ke london memilih utk stay di apartment/hostel or hotel budget. Rate yg paling rendah dihotel ini jika ditukarkan ke RM (*5.6 ketika ini) adalah RM 850 itu pun utk tika musim yg x de orang sgt. Of course during summer agak mahal. Ini dia hotel yg kami duduk ... Thistle Euston Hotel sgt dekat dgn stesen train Euston.





.............
Ketika kami tiba di hotel waktu London baru pukul 8.30 so bilik kami belum ready so that kami di beri bilik sementara. Agak selesa juga walaupun jauh ke belakang.










..........
Ini dia bilik sebenar ada 1 katil single dan 1 katil double. Ada juga tub mandi hihihi







Yg best hotel ni lengkap dgn iron n iron board dlm setiap bilik. 
......
Day 1 , London
Mmmm apa lagi tanpa membuang masa selepas mandi (13 jam dlm flight buat kami rasa rimas) kami terus merayap di sekitar Euston dgn berjalan kaki. Waktu kami di sini sehari dua cuaca masih sejuk apatah lagi bila angin bertiup kencang rasa badan pun nak melayang. Ku peluk Danish erat2 sejuk!





.............
Berjalan tanpa arah sempat singgah ke St Burry. Agak dah rasa penat skit kami balik ke hotel dan tukar ke bilik yg baru....










Tak sabar-sabar first day kami kat situ kami cari Primark... Guna map tapi penatnya kaki cari punya cari jumpa la Primark tu tapi cam nak cabut kaki huhuhuhu




 Tangkapan pertama...

Continue.... London Part 3


0 comments:

Post a Comment